Koszty dostawy

Warunki Dostawy

Firma DOM PARKIECIARZA jest firmą, którą tworzą pasjonaci branży parkieciarskiej. Nasze wysokie standardy obsługi klienta dają gwarancję, iż zamówione towary są zawsze starannie zapakowane i zabezpieczane przed wysyłką, tak aby zapewnić maksymalną ochronę podczas transportu. Staramy się, aby składane przez Państwa zamówienia były realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie. Cena produktów w sklepie internetowym www.domparkieciarza.pl nie zawierają ich kosztów dostawy.

 

Sposoby dostawy towaru:

Odbiór osobisty w naszym sklepie:

Zakupiony towar mogą Państwo odebrać osobiście w Punkcie Sprzedaży Stacjonarnej zlokalizowanym w Białymstoku przy ul. Kolejowej 14. Maksymalny czas dostawy zamówienia od producenta do Punktu Sprzedaży wynosi 2 tygodnie, liczone od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji może ulec zmianie o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.

W przypadku gdy zamówiony towar sprowadzany jest pod indywidualne zamówienie termin dostawy jest ustalany indywidualnie z klientem.

Koszt dostawy towarów do naszego Punktu Sprzedaży Stacjonarnej jest darmowy z wyjątkiem towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie

Kurier

Zamówiony w naszym sklepie towar, jesteśmy w stanie dostarczyć do Państwa za pomocą firm kurierskich. Czas realizacji oraz koszt dostawy zależny jest od gabarytów, wagi zamówionego towaru oraz Państwa miejsca zamieszkania. Koszt transportu jest zawsze indywidualnie wyceniany poprzez sklep internetowy i jego wartość jest prezentowana w karcie/stronie koszyka.

Paczki do 50 kg: Towar który mieści się w paczce o wymiarach max 220x30x20cm i wadze do 50 kg. Wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas realizacji wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo tutaj.

Powyżej 50 kg : W przypadku gdy towar nie mieści się do zwykłej paczki, zamówienie wysyłane jest kurierem paletowym, najczęściej firmą DPD lub Hellmann. Czas realizacji wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo na stronach przewoźników. 

Paczki powyżej 2,4 m długości oraz towary niestandardowe: W przypadku zamówienia produktów które są niestandardowe lub mają powyżej 2,4 m długości zamówienie realizowane jest transportem indywidualnym, którego koszt ustalany jest indywidualnie. Ze względu na charakter wysyłki czas realizacji wynosi od 3 do 14 dni roboczych. 

W szczególnych przypadkach  czas  realizacji  może  ulec  zmianie  o  czym  Klient  zostanie uprzednio poinformowany  telefonicznie  lub  poprzez  wiadomość  e-mail.

Firmy kurierskie dostarczają zamówiony towar jedynie pod wskazany adres i nie mają obowiązku wniesienia przesyłki do mieszkania, szczególnie w przypadku dużych i ciężkich towarów.

Wszelkie zmiany warunków dostawy dokonane przez Klienta po wysyłce towaru ze sklepu DOM PRKIECIARZA, w tym zmiany miejsca lub terminu dostawy, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami, które ponosi Klient.

W przypadku braku możliwości dostarczenia towaru do  Klienta  z  przyczyn  leżących  po stronie  Klienta  wszelkie  koszty  związane  z  ponowną  wysyłką  lub  przechowaniem artykułu ponosi Klient. Koszt zwrotu przesyłki z tytułu nieskutecznego doręczenia ponosi Klient.

Powyższe koszty oraz warunki dostawy odnoszą się jedynie do terenu Polski. Poza Polską transport wyceniany jest indywidualnie.

Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej odbiór a następnie sprawdzić:

- ilości dostarczonych produktów
- brak uszkodzeń przesyłki dostarczonych produktów
- dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)

W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w produkcie należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.